авторы: turgunbaeva (8 қаңтар, 14:01 жарияланды)
Сабақтың атауы.203 • 6; 2 003 • 6 түріндегі көбейту
Cілтеме Математика оқулығының әдістемесі,
Жалпы мақсаттар 1. 203 • 6; 2 003 • 6 түріндегі көбейту мен таныстыру;
2. Оқушылардың ауызша есептеу дағдыларын дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру;
3. Оқушыларды тату және ұқыпты болуға тәрбиелеу.

Оқыту нәтижесі А. 203 • 6; 2 003 • 6 түріндегі көбейту бойынша
түсінік қалыптасады.
Б. Тақырып бойынша берілген есептерді өз бетінше орындай алады.
С. Есептерді шығару арқылы оқушылардың ой –
өрісі кеңейеді.
Сабақтың түрі: аралас
Сабаққа керекті көрнекіліктер: Дидактикалық материалдар мен ойындар, суреттер.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу.

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы Тез қозғалып осылай
Жаттығулар жасайық.
Жақсылықты үйреніп,
Жамандықтан қашайық. Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау Үй тапсырмасын ауызша тексеру
Қызығушылықты ояту Сандарды цифрмен жаз.
5 мыңд. 6 бірл.
5мыңд. 7 бірл.
3мыңд. 18бірл.
1млн.
21 мыңд. 175 бірл
821 мыңд. 34 бірл.
Мағынаны тану
Оқулықтағы есептерді шығару.
Қосымша тапсырмалар.
Ә)
2 008 • 6=?
22 0 5 • 3=?
10 507 • 5=?
7 006 • 6=?
42 073 •4=?
3.
Б: Бірдей 3 жүк вагонымен 144 т картоп тасуға болады.
С: 240т картоп тасу үшін - ? вагон қажет
Ш: 144:3=48
240:48=5
Ж: 5 вагон қажет.

Ш:480:48=10
Ж: 10 вагон қажет

Ә)
Б: 5 өйлек тігу үшін 15 м мата қажет.
С: 60м матадан ? көйлек тігуге болады.
Ш: 15:5=3
60:3=20
Ж: 20көйлек тігуге болады.

4.
d c
(d+c)•3 23 054 4 896
(d-c)+452 70 089 65 259
d•2-c 4 008 5 497
(23 054+4 896)•3=83 850
(70 089-65 259)+452=5 282
4 008•2-5 497=2 519

305•3-х=809
915-х=809
х=915-809
х=106
305•3-106=809
809=809 10 000-а=4 008•2
10 000-а=8 016
а=10 000-8 016
а=1984
10000-1984=4008•2
8016=8016 10 007•2-д=10000
20014-д=10000
д=20014-10000
д=10014
10007•2-10014=10000
10000=10000 945783-30009:х=945780
30009:х=945783-945780
30009:х=3
х=30009•3
х=10003
945783-30009:10003=945780
945780=945780
Сергіту сәті Үйшікте мына бір сәулетті
Тұратын қай мықты әулеті?
Мен– тышқан-шиқылдақ,
Мен– қоян-желаяқ,
Мен– түлкі-керіммін,
Мен– қасқыр-серімін.
Бәрімізтұратынкөңілді,
Қажеттісәулеттікөрүйді!
Оқушылар сергіп алады
Ой толғаныс Бал толы бөшкенің салмағы 34кг, жартылай бал құйылған бөшке 18кг тартады. Бос бөшкенің салмағын анықта.

Үйге тапсырма 6-есеп 84-бет Күнделіктеріне жазады
Бағалау Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды.
  • 0
 қаралды: 20
 пікірлер: 0
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.

Сайтқа кіру

Сауалнама

"НҰРЛЫ БІЛІМ" республикалық ұстаздардың сабақтар топтамасының жинағын журнал түрінде шығарған тиімді деп ойлайсыздар ма?

Күнтізбе

«    Ақпан 2017    »
ДсСсСрБсЖмСнЖс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728 

Кім сайтта

Пікірлер

Copyright © Білімділер порталы & 2015

Жарнама