авторы: Абдуллина (28 желтоқсан, 14:12 жарияланды)
Ақтөбе қаласы Ғ.Ақтаев атындағы № 6 орта мектептің математика пәнінің мұғалімі Мустафина Бибісара Жаналыққызы
Класы: 8 а
Сабақ тақырыбы: Квадраттық функция анықтамасы. y=ах2 +n, y=а(х –m)2 функциялары
Сабақ мақсаты : а) Квадраттық функция ұғымымен оның дербес түрлерімен танысу. Белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функция графигін салуды үйрену. ә)Оқушылардың ойлау, салыстыру, қортындылай білу қабілетін дамыту.
б) Зейінділікке, білімқұмарлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Сабақ түрі: Дәстүрлі емес (топтық сабақ)
Сабақ әдісі: С.Т.О. стратегииялары (ассоциация, Вен диаграммасы).
Сабақ көрнектілігі: y=х2, y=2х2, y=3х2 функцияларының графиктер трафареттері, әртүрлі борлар
Сабақ барысы: 1) Қызығушылығын ояту.
Сұрақтары: 1) Функция дегеніміз не?
2) Қандай функцияларды білеміз?
Енді біздер «квадрат функция» ұғымымен танысамыз.
3) Мағынасын ашу.
Оқушылар сіздерге «Квадраттық функция» тақырыбы бойынша жұмыс жасау тапсырылды. Демек өз қалауымыз бойынша мысалдарды таңдап алайық.
у=х²+2 функциясының графигін салу
у=2х² пайдаланып , у=2х²+3 функциясының графигін салу
у= 2х2 пайдаланып, у= 2х2-5 функциясының графигін салу
у=2х² пайдаланып, у=2(х-1)² функциясының графигін салу
4) Ойтолғаныс
у=х² функциясының көмегімен төмендегі функциялардың графигін қалай салу:
а) у=(х-3)² б) у=(х+2)² в) у=-(х-1)² г) у=-(х+1)²
а) у=х²+2 Б) у=х²-4 в) у=-х²+3 г) у=-х²-4
y= -½x2 және y= -½(x- 4)2
y = (x + 4)2 функциясының графигін қалай саламыз?
5) Кітаппен жұмыс: № 247, № 248, № 249
6)Сабақты бекіту: 1. Функцияны түрлендіру не үшін қажет? 2. Квадрат үшмүше, квадраттық функция ұқсастығы, айырмашылығы?
7) Бағалау
8) Үйге тапсырма:
№ 253 (2 , 4)
№ 254 (2 , 4)
№ 249 (3, 4)
  • 0
 қаралды: 4196
 пікірлер: 0
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.

Сайтқа кіру

Сауалнама

"НҰРЛЫ БІЛІМ" республикалық ұстаздардың сабақтар топтамасының жинағын журнал түрінде шығарған тиімді деп ойлайсыздар ма?

Күнтізбе

«    Сәуір 2017    »
ДсСсСрБсЖмСнЖс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Кім сайтта

Пікірлер

Copyright © Білімділер порталы & 2015

Жарнама