авторы: Абдуллина (29 наурыз, 17:03 жарияланды)
7 класс Ортағасырлардағы Қазақстан тарихы

Тақырыбы: Қазақстан территориясындағы ортағасырлық мемлекеттердегі мемлекеттік-әкімшіліктің құрылуы
Мақсаты: Жаңа тақырыпты оқу, мемлекеттердің қоғамдық құрылысы туралы түсінік алу, сыни ойлауын қалыптастыру қорыта білуге дағдыландыру
Күтілетін нәтиже: Жаңа тақырып жөнінде оқып біледі, сыни ойлана алады, қорыта білуге дағдыланады
Кезеңдері Формасы Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Кіріспе

Тренинг «Сен білмейсің, мен...»

Топқа бөлу
«Конверт сұрақтар» Оқушыларды шаттық шеңбер бойынша тренинг жасаттыру
Кеспе қағаздар арқылы 4 топқа бөлу
- Әбiлқайыр хандығын неге «Көшпелi өзбек ұлысы»деп атайды?
- Әбiлқайыр хандығының жер аумағын сипатта.
- Хандықтың этникалық құрамы туралы айтыңдар.
- Қосымша әдебиеттерде Әбiлқайыр мен қазақ сұлтан¬дары Жәнiбек пен Керейдiң арасындағы жағдай қалай ба-яндалады? Оқушылар шаттық шеңбері бойынша орналасып, өздері туралы айтады

1.Әмір
2.Тағар
3.Атабек
4.Жасау
-
- Үй тапсырмасын еске түсіреді.
- Сұрақтарға жауап береді. Сыни ойланады. Үш шапалақ
Кеспе қағаздар
Конверт сұрақтары
Тұсаукесер Ой шақыру Оқушыларға топ атауларына мән бөлдірту
1.Әмір
2.Тағар
3.Атабек
4.Жасау
Оқушылар өз пікірлерін айтады, талдайды Мадақтау
Негізгі бөлім ЖИКСО - Сыныпты 4 топқа бөледі,
- Топ мүшелеріне 4 түрлі тапсырма береді, белгі береді, қорытынды жасауға көмектеседі
1. Әлеуметтiк құрылысы.
2. Жерге меншiктiк қатынастар.
3. Салық түрлерi және мiндеткерлiктер.
4. Қоғамдық және екiмшiлiк құрылысы - Өз білімдерін ұсынылған тақырыпқа актуалдандырады, проблемалық сұрақтарға талдауға қатысады, салыстырады, өз бағытын қысқаша мазмұндау қабілетін дамытады, таным әрекеті шеберлігін танытады Фейерверх Оқулық, ғаламтор мәліметтері
ҚР – ның саяси картасы
Қорытынды Кубизм стратегиясы
1. Әлеуметтік құрылысы
Ақ Орда, Моғолстан, Ноғай ордасы, Әбілқайыр хандығы сияқты басқа да мемлекеттердің әлеуметтік құрылымы ................ .негізделеді.
Билік иелерінің алдынғы қатарына ........................ ұрпақтары тұрады.
Екінші қатарда ру – тайпалардың ............. болады.
Хандық биліктің ең жоғарғы өкілдері ........ болды. Бұлар ..............билеушілерінің қызметіне сүйенді.
Мемлекеттік істер хан .................. шешімін тапты. Хандық өкіметтің ең жоғарғы жиыны ........ болды. Ол жылына ............, жаз айында шақырылатын.

2. Жерге меншіктік қатынастар
Шыңғысхан жаулап алған жерлерінен балаларына бөлінген жерлер – «........» немесе «...........» деп аталды.
Жазба деректерге қарағанда, жер иеленудің ....................... түрі болған.
(Түрлерін жаз:)
-
-
* Мемлекеттің жер тікелей хандардың қарамағындағы жерлер - ...........................................
* Дін иелерінің жерлері - ..................................................................
* Шыңғыс тұқымдарының жасау ретінде алған жерлері - ........................................
* Шаруалардың отырықшылық аудандардағы егіншілік жерлері - ................................................

Жер иелену – 1....................................
2..................................... деп аталды

(Кімдерге берілген жер?)

..........................................................................................................................................................................

3. Салық түрлері және міндеткерліктер
* Тағар - ........................................................
* Мал салығы - ....................................................
* Жер көлеміне байланысты салық - ......................
* Харадж, баж - .......................................................
* Қалам - ......................................................
* Жан басына және мал басына салынатын салық - ................................................

4. Қоғамдық және әкімшілік құрылысы
Ханды сайлау ақсүйектердің , бектердің, әмірлердің, оның ұрпақтарының қолында болған.
* Атабектер - ............................................................
* Даруғалар - ......................................................
* Көкілташтар - ...................................................
* Миршикар - ........................................................
* Наиб - ................................................................
* Инақтар - ...............................................................
* Жасауылдар - ........................................................
* Ішік ағабасы - ....................................................... - Топ мүшелері талқылай отырып тапсырмаларды орындайды, қазіргі өмірмен байланыстырады
- Жаңа сөздіктерді еске сақтайды
- Топаралық бір-бірінің жұмыстарын тексеру, талқылау
- Топ атауларын қайта қорытындылау Екі жұлдыз бір тілек Кубик, тапсырмалар парағы
Рефлексия «Бес саусақ» әдісі 1. Не білдім?
2. Не үйрендім?
3. Не көрдім?
4. Не сәтсіз?
5. Не түйдім Оқушылар жеке дара немесе топтық жұмысқа бағыттайды
Үйге тапсырма
Не сәтті өтті?

Не сәтсіз өтті?
  • 0
 қаралды: 623
 пікірлер: 0
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.

Сайтқа кіру

Сауалнама

"НҰРЛЫ БІЛІМ" республикалық ұстаздардың сабақтар топтамасының жинағын журнал түрінде шығарған тиімді деп ойлайсыздар ма?

Күнтізбе

«    Тамыз 2017    »
ДсСсСрБсЖмСнЖс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Кім сайтта

Пікірлер

Copyright © Білімділер порталы & 2015

Жарнама