авторы: ayazhan2017
27 сәуір, 15:04 жарияланды
Категориясы: Математика
Батыс Қазақстан облысы Бөкейорда ауданы
Қ.Сағырбаев атындағы жалпы орта білім беретін
мектеп-балабақшасының математика пәні мұғалімі
Неткалиева Назерке Ертаевна


Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары арқылы өрнектерді түрлендіру
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік. Оқушыларға қысқаша көбейту формулаларын жаттатып, олардың жіктелуін және де қолданылуын есептер шығару барысында қолдана білуге үйрету, дағдыландыру.
Дамытушылық. Оқушылардың ойлау қабілетін және өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелілік. Оқушылардың математикалық сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту;
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Көрнекілік: интерактивті тақта, слайд, карточкалар, тест жұмыстары
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлеметсіздерме оқушылар. Кім кезекші? Бүгін сабақта кім жоқ?
Үй тапсырмасын тексеру.
№ 444
(x+2)^3=x^3+8
x^3+6x^2+12x+8=x^3+8
x^3+6x^2+12x+8-x^3+8=0
6x^2+12x=0
6x(x+2)=0
6x=0 (x+2)=0
x=0 x=-2
(0; -2 )
(3x-1)^3=〖27x〗^3-1
〖27x〗^3-〖27x〗^2+9x-1=〖27x〗^3-1
〖27x〗^3-〖27x〗^2+9x-1〖-27x〗^3+1=0
-27x^2+9x=0
-9x(3x-1)=0
-9x=0 (3x-1)=0
x=0 x=1/3
(0; 1/3 )


Крестиктер – нөлдіктер.
Екі өрнектің айырмасының квадратының формуласын жаз? (a-b)^2=a^2-2ab+b^2
〖55〗^2-〖45〗^2=(55-45)(55+45)=10∙100=1000
Екі өрнектің қосындысының кубының формуласын жаз?
(a+b)^3=〖(a+b)(a〗^2-2ab+b^2)
Массаның өлшем бірліктерін ата? (грамм, килограмм, тонна, центнер)
Көпмүше түрінде жазыңыз: (0,2t-0,5u)(0,2t+0,5u)=〖0,04t〗^2-〖0,25u〗^2
Төрт қабырғасы және төрт бұрышы тең фигура? (квадрат)
Екі өрнектің кубтарының қосындысының формуласын жаз?
a^3+b^3=a^3+3a^2 b+3〖ab〗^2+b^3)
Екі мүшенің квадраты түрінде жазыңыз? 〖9a〗^2-24ab+16b^2=(3a-4)^2
Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр бар? (10 және 100 )






Cыныпта орындалатын есептер.
В тобы № 413 есеп
x^3 y^3+1=(xy+1)(x^2 y^2-xy+1)
〖27-a〗^3 b^3=(3-ab)(9+3ab+a^2 b^2 )
a^6 c^3-b^3=(a^2 c-b)(a^4 c^2+a^2 bc+b^2 )
〖1-x〗^3 y^3=(1-xy)(〖1+xy+x〗^2 y^2 )
a^3 b^3+64=(ab+4)(a^2 b^2-4ab+16)
〖27x〗^3-y^3 z^3=(3x-yz)(〖9x〗^2+3xyz+y^2 z^2 )

С тобы № 421 есеп
(〖3x〗^3-1)(〖9x〗^6+〖3x〗^3+1)=〖27x〗^9-1
(a^5-3b^6 )(a^10+〖3a〗^5 b^6+9b^12 )=a^15-〖27b〗^18
(m^3+n^10 )(m^6-m^3 n^10+n^20 )=m^9+n^30
(〖7b〗^2+2)(〖49b〗^4-14b^2+4)=〖343b〗^6+8
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 158
авторы: ayazhan2017
27 сәуір, 15:04 жарияланды
Категориясы: Математика
Батыс Қазақстан облысы Бөкейорда ауданы
Қ.Сағырбаев атындағы жалпы орта білім беретін
мектеп-балабақшасының математика пәні мұғалімі
Неткалиева Назерке Ертаевна



Сабақтың мақсаттары:
Білімділік. Берілген нүктенің координаталарын таба білу, координаталары бойынша нүктені салу, оқушыларға ордината және абсцисса туралы түсінік беру;
Дамытушылық. Оқушылардың ойлау қабілетін және өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелілік. Оқушылардың математикалық сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту;
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Көрнекілік: интерактивті тақта, слайд, қорапша
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлеметсіздерме оқушылар. Кім кезекші? Бүгін сабақта кім жоқ?
II. Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар бір-бірлеп келіп, мұғалімнің алдындағы қорапшадан сұрақтар суырады да, сол бойда жауап береді.
• Қиылысатын түзулер жазықтықты неше бұрышқа бөледі?
• Қандай түзулер перпендикуляр түзулер деп аталады?
• Перпендикульяр сөзі латын тілінен аударылғанда қандай мағынаны білдіреді?
• Параллель түзулер дегеніміз қандай түзулер?
• Параллель сөзі латын тілінен аударылғанда қандай мағынаны білдіреді?
• Нүктеден түзуге дейінгі қашықтық қалай табылады?
• Параллелдіктің белгісін көрсет?
• Перпендикулярлықтың белгісін көрсет?
III. Жаңа сабақ
Санақ басы О нүктесінде қиылысатын өзара перпендикуляр екі координаталық түзу тік бұрышты координаталар жүйесін құрайды.
Координаталар жүйесі – cанақ басы ортақ , өзара перпендикуляр екі координаталық түзу.


Тік бұрышты координаталар жүйесі француз философы және математигі Рене Декарттың құрметіне декарттық координаталар жүйесі деп те аталады. (1596-1650)
Координаталық түзулер координаталық осьтер деп аталады. Горизонталь сызылған координаталық түзу абсциссалар (Ох) осі деп аталады.
Вертикаль сызылған координаталық түзулер ординаталар (Оу) осі деп аталады. Абсциссалар мен координаталар осінің қиылысу нүктесін координаталар басы деп аталады. Координаталар басы О әріпмен белгіленеді.
Берілген нүктенің абсциссасы мен ординатасы нүктенің координаталары деп аталады. Координаталық жазықтықта А нүктесінің координаталарын табу үшін:
 А нүктесінен абсциссалар осіне перпендикуляр түсіріп, оның Ох осімен
қиылысу нүктесінің координаталарын табу керек. Сол А нүктесінің абсциссасы болады.
 А нүктесінен ординаталар осіне перпендикуляр түсіріп, оның Оу осімен
қиылысу нүктесінің координатасын табу керек. Сол А нүктесінің ординатасы болады.
 А нүктесінің абсциссасы 4-ке, ал ординатасы 3-ке тең.
 Жазылуы: А(4;3)


Мысалы: Координаталық жазықтықта нүктелерді белгілейік: D(-3;4), E(4;0), L(0;-3).

Координаталар осьтері жазықтықты төрт бөлікке бөледі. Оларды ширектер деп атайды.
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 153
авторы: Merlan
6 сәуір, 23:04 жарияланды
Категориясы: Математика
БҚО Ақжайық ауданы Лбішін ауылы
«Қаршы ОЖББМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
алгебра пәнінің мұғалімі Ирмагамбетов Мурат Тасбулатович

Пән: алгебра
Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: Рационал өрнектерді қысқарту.
Сабақтың мақсаттары:
1. Білімділік: Рационал өрнектерді қысқарту амалдарын қолдану.
2. Дамытушылық: Рационал өрнектерді түрлендіружәне оларды қысқарту жолдарын амалдарын қолданып есептер шығару арқылы бекіту.
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 128
авторы: Merlan
27 наурыз, 15:03 жарияланды
Категориясы: Математика
Қажигалиева Насыпханым Салауатовна
БҚО Орал қаласы №20 ЖОББМ математика пәні мұғалімі

Тақырыбы: “Ең үлкен ортақ бөлгіш және ең кіші ортақ еселігін табуға есптер шығару”
Мақсаты:
1. Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, ойлау, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыту.
2. Оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу
3. Теориялық білімін практикада ұштастыра отырып ойлау қабілеттерін, танымын, пәнге қызығушылығын арттыру.
Түрі: қорытындылау қайталау сабағы.
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 83
авторы: Merlan
27 наурыз, 15:03 жарияланды
Категориясы: Математика
Қажигалиева Насыпханым Салауатовна
БҚО Орал қаласы №20 ЖОББМ математика пәні мұғалімі

Тақырыбы:
Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы.

Сабақтың мақсаты:
1) Арифметикалық прогрессия, арифметикалық прогрессиның айырымы, n-ші мүшесінің формуласы және қасиеттері жайлы түсінік беру.
2) Жеке тұлғаның ақыл-ойының дамуына,шығармашылықпен айналасуына
жағдай жасау.
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 81
авторы: Merlan
17 ақпан, 21:02 жарияланды
Категориясы: Математика
Батыс Қазақстан облысы . Тасқала ауданы
МКҚК «Балдырған» балабақшасының ІІ снатты тәрбиешісі
Хайрова Гульнафис Куракбаевна

Тобы: Ортаңғы
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: «Математика еліне саяхат».
Мақсаты: Балалардың сандар және пішіндер жайлы түсініктерін бекіту. Кеңістікті бағдарлауды жетілдіру.
Білімділік: Сандарды тура және кері атауға дағдыландыру. Пішіндердің көлемін, түсін дұрыс атауға дағдыландыру және кеңістікті бағдарлай білуге дағдыландыру.
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 356
авторы: ayazhan2017
27 қаңтар, 23:01 жарияланды
Категориясы: Математика
Батыс Қазақстан облысы Бөкейорда ауданы
Қ.Сағырбаев атындағы жалпы орта білім беретін
мектеп-балабақшасының математика пәні мұғалімі
Кабибуллина Альфинур Естияровна




Мақсаты Рационал сандарға амалдар қолдану тарауы бойынша алған теориялық білімдерін жинақтау, таңбалар ережесін пайдалана отырып есептер шығару дағдыларын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже 1. Теориялық білімдерін практикамен ұштастыра алады
2. Есептер шығару дағдылары қалыптасады
3. Таңбалар ережесін есептер шығаруда қолдана алады
Керекті жабдықтар дәптер, қалам, «Семантикалық карта», «Блоб ағашы», стикер, бағалау парағы.
Сабақтың түрі Білімдерін бекіту
Сабақтың әдісі Жұптық, топтық жұмыс, жеке жұмыс
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті
Кіріспе

Оқушылармен амандасу. Жоқ оқушыны журналға белгілеу.Сабаққа қажетті оқу құралдарын, дайындығын қадағалау.



Тұсаукесер




1.Топтарға бөліну. «Оң сандар», «Теріс сандар», «Рационал сандар», «Бүтін сандар» болып 4 топқа бөлінеді.
2. Математикалық жаттығу. (Бастапқы қалып, аяқ иыққа тең. Дұрыс жауап-қолдарынды алға созыңыздар, қате жауап қолдарыңды жоғары көтеріңдер.)
1. -3+(-4)=-7
2. -3-4=-7
3. -8+0=0
4. -10+3=-7
5. 0*(-6,5) =-6,5
6. (-4)3=-64
8. 3а*(-8) =24а
9. -6,3:(-0,9) =7
10. 9: (-5) =-1,2
3. Үй тапсырмасын тексеру
«Жұптық жұмыс» арқылы тексеру.
№ 639
1. (0,6-1)*1,5 = -0,6 1,4: (-7)+(-0,8) =-1
2. (0,25-1): (-5) =0,15 3,5*(-2)+(-8) = -15
3. (1,3-0,5)*(-3,5)= -2,8 5,6: (-4)+0,4 = -1
«Сұрақтары бар конверт»
Тарау бойынша алған теориялық білімдерін еске түсіру.
1. Оң және теріс сандар дегеніміз не? (Өмірден мысал келтір).
2. Оң, теріс, нөл сандары координаталық түзуде қалай көрсетіледі?

3. Қандай сандар рационал сандар деп аталады?
4. Не себепті теріс сандарды қосу үшін координаталық түзу бойымен солға қарай жылжытамыз?
5. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады?
6. Екі теріс санның көбейтіндісі?
7. Оң сан мен теріс санның көбейтіндісі?
8. Кез-келген санды (-1)-ге көбейткенде қандай сан шығады?
9. Не себепті теріс көбейткіштердің саны тақ болса, көбейтіндінің таңбасы теріс болады?
10. Рационал сандарды қалай салыстырамыз?
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 252
авторы: Merlan
24 қаңтар, 14:01 жарияланды
Категориясы: Математика
Мұғалімі: Карашулаков Жума Даукенович БҚО Орал қаласы №30ЖОББМ
Пәні, сыныбы: Алгебра және анализ бастамалары, 11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Құрамында логарифмі бар өрнектерді түрлендіру, олардың мәнін есептеу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Логарифмдік өрнектерді түрлендіруді және олардың мәнін есептеуді үйрету.
Дамыту: Оқушыларға логарифм қасиеттерін түсіндіре отырып, ой өрістерін дамыту.
Тәрбиелік: Өзіндік жұмыстарды жасауға дағдыландыру.
Сабақ түрі: Аралас, жаңа білімді меңгеру.
Күтілетін нәтиже: Сабақты толық меңгерту.
Көрнекі және дидактикалық құралдар: Өзіндік жұмыстарға арналған кестелер
Сабақтың жоспары:
Ұйымдастыру кезеңі.
Үй тапсырмасын сұрау.
Жаңа сабақты қорыту.
Үйге тапсырма.
Сабақтың жүру барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Үй тапсырмасын тексеру. №337, 340
« Өткенсіз бүгін жоқ » тарихи материалымен танысу кезеңі
Толық нұсқасын жүктеп ал: Сіз біздің серверден файлдарды жүктей алмайсыз
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 233
авторы: Merlan
15 наурыз, 17:03 жарияланды
Категориясы: Математика
БҚО Орал қаласының №1 ЖОББМ
математика пәні мұғалімі Габдуллина Г.Х.

геометрия 9-сынып.
Сабақ тақырыбы Центрлік және осьтік симметриялар.
Жалпы мақсаты Центрлік және осьтік симметрия ұғымдарын табиғаттан мысалдар келтіру арқылы көрнекілік деңгейде көрсете отырып түсіндіру және бұл ұғымдардың математикалық анықтамасын беріп, олардың қасиеттерін есептер шығару барысында қолдана білу біліктіліктері мен бейімділіктерін қалыптастыру.

Осы сабақтың толық нұсқасын жүктеу
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 809
авторы: Merlan
15 наурыз, 17:03 жарияланды
Категориясы: Математика
БҚО Орал қаласының №1 ЖОББМ
математика пәні мұғалімі Габдуллина Г.Х.

Математикалық кеш.
Тақырыбы: «Қызықты әлем – математика»

«Қызықты әлем – математика» ойынының мақсаты:
1.Іскерлікпен дағдыға үйрете отырып, қоғамымыздың экономикалық заңдылықтары туралы түсінігін қалыптастыру, экономикалық білім беру.
2.Логикалық ойлауға және «капиталды» өз білімдеріне жұмсай білуге үйрету.
3.Ойын
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 427

Сайтқа кіру

Сауалнама

"НҰРЛЫ БІЛІМ" республикалық ұстаздардың сабақтар топтамасының жинағын журнал түрінде шығарған тиімді деп ойлайсыздар ма?

Күнтізбе

«    Қыркүйек 2017    »
ДсСсСрБсЖмСнЖс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Кім сайтта

Пікірлер

Copyright © Білімділер порталы & 2015

Жарнама