Жарнама

авторы: Айконил
1 сәуір, 08:04 жарияланды
Категориясы: Сабақтар қоры
Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы
"Бейнеу ауданы Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі
"ММ-нің бастауыш сынып мұғалімі Дуйсалиева Айконил

Сабақтың тақырыбы: "Дала жұлдызы" С.Мәуленов.
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға Ыбырайдың алғаш балаларға арнап мектеп ашуы
туралы түсініктер беру.
2.Тіл байлықтарын,сөздік қорларын,есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3.Оқушыларға Ыбырай өмірін үлгі ете отырып, білімді, саналы,
ізденімпаз болуға тәрбиелеу.
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 1480
авторы: Айконил
31 наурыз, 13:03 жарияланды
Категориясы: Сабақтар қоры
Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы
"Бейнеу ауданы Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі"
ММ-нің бейнелеу өнері, сызу пәнінің мұғалімі Қанжан Айжан

Сабақтың тақырыбы: Сәндік қолданбалы өнер.
Ою-өрнектерді түрлі –түсті қағаздан қию, жабыстыру.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: Оқушыларға қазақ халқының сәндік қолданбалы өнері жайлы мағлұмат беру.Ою-өрнектердің ерекшеліктері, мазмұны жайлы түсінік беру.
2. Дамытушылық мақсаты:Оқушылардың ою-өрнектерге деген қызығушылығын арттырып, шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды ұлттық құндылықтарымызды дәріптеуге, бағалап қастерлей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Сәнді қолданбалы өнер шығармаларының туындылары, суреттер, плакат, интерактивті тақта, слайдтар
Сабақтың түрі: Пәнаралық байланыс – қолөнер, әдебиет.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, жасап көрсету.
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 3264
авторы: Айконил
31 наурыз, 12:03 жарияланды
Категориясы: Сабақтар қоры
Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы
"Бейнеу ауданы Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі
"ММ-нің информатика пәні мұғалімі Кенжебекова Мария

Информатика
6-сынып
Сабақтың тақырыбы: Графикалық объектілерді және жазуларды кірістіру.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Paint редакторында сурет салып, Word Pad редакторына қалай кірістіру керектігін үйрену. Оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау, бақылап бағалау, өз беттерінше білім деңгейлерін көтеруге жағдай жасау.
Дамытушылық:
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 3201
авторы: Айконил
28 наурыз, 11:03 жарияланды
Категориясы: Сабақтар қоры
Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы
Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебінің
математика пәні мұғалімі Калиева Шинар

Геометрия -7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.
Мақсаты:
А) білімділігі:үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын табуды, үшбұрыштың сыртқы бұрышын, олардың қасиеттерімен танысу.
Б)Тәрбиелілігі: оқуға жауапкершілікпен қарауға, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
В)Дамытушылығы: оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру,пәнге қызығушылығын нығайту.
Сабақтың түрі: аралас
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 2455
авторы: Айконил
28 наурыз, 11:03 жарияланды
Категориясы: Сабақтар қоры
Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы
Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебінің
математика пәні мұғалімі Калиева Шинар

Алгебра – 8
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар теңдеу және
оның графигі
Мақсаты:
Білімділік: Өткен функциялар мен графиетерін еске түсре отырып,
функцияны теңдеуге айналдыру және график-теңдеудің
шешімдерінің геометриялық орны болатынына көз жеткізу.
Тәрбиелік: Параболаларды соғыс техникасында, космос игеруде және
құрылыста қолдану – ғылымның қайнар көзі табиғат
дәлелдейтіндігін көрсету.
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 1284
авторы: Армангуль
28 наурыз, 06:03 жарияланды
Категориясы: Сабақтар қоры
Ақтөбе облысы
Хромтау ауданы
Аққұдық орта мектебінің
орыс тілі пәнінің мұғалімі
Муздакова Армангуль Жараскановна


Тема: Причастие. Действительные причастия.
Цели:
1. Формировать у учащихся понятие о причастии, как особой форме глагола
2.Развивать умение различать действительные причастия настоящего времени от прошедшего;
3.Воспитывать интерес к национальному прикладному творчеству.
Тип урока:изучение нового материала.
Оборудование урока, литература: интерактивная доска, учебное пособие
Работа со словами: изображать, поражать
Ход урока:
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 460
авторы: Армангуль
28 наурыз, 06:03 жарияланды
Категориясы: Сабақтар қоры
Ақтөбе облысы
Хромтау ауданы
Аққұдық орта мектебінің
орыс тілі пәнінің мұғалімі
Муздакова Армангуль Жараскановна


Тема: Изъявительное наклонение глагола
Цели:1. Продолжить работу по формированию у учащихся понятия о изъявительном наклонении глагола;
2.развивать навыки определения вида глаголов, времени, лица и числа;
3.воспитывать отрицательное отношение к бескультурью.
Тип урока: урок - закрепления
Оборудование урока, литература: интерактивная доска, учебное пособие
Работа со словами: вскипятить, шептать шептаться
Ход урока:
1.Организационный момент.
2.Опрос домашнего задания
№ 9, стр.83
-Какие наклонения глагола вы знаете?
-Какое наклонение называется изъявительным?
-Приведите примеры.
3.Закрепление изученного материала.
* Чтение текста «Экскурсия в музей», стр.83
- О чём рассказ?
-Что увидели в музее дети?
-Что оказалось для ребят интересным?
-Правильно ли назван рассказ? Как бы вы его назвали?
-Чему учит этот рассказ?
№ 2, стр.84 (выписать из текста глаголы изъявительного наклонения совершенного и несовершенного вида в два столбика)
Глаголы совершенного вида Глаголы несовершенного вида
№ 3,4, стр.84
*Выполните синтаксический разбор предложения из задания №9, стр.85
4. Домашнее задание.
№ 6,7, стр.85
5.Итог урока.
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 527
авторы: Армангуль
28 наурыз, 05:03 жарияланды
Категориясы: Сабақтар қоры
Ақтөбе облысы
Хромтау ауданы
Аққұдық орта мектебінің
орыс тілі пәнінің мұғалімі
Муздакова Армангуль Жараскановна


ТЕМА УРОКА: «Синтаксис и пунктуация. Основные единицы синтаксиса. Словосочетание.»
Цель урока:
1. Формировать у учащихся понятие о синтаксисе и о словосочетании как единице синтаксиса;
2.развивать навыки выполнения синтаксического разбора словосочетания;
3.воспитывать интерес к истории открытия Арктики.
Тип урока: комбинированный
Оборудование урока, литература: интерактивная доска, учебное пособие, таблица по теме урока
Ход урока:
1.Организационный момент.
Дежурный сдача рапорта.
2.Опрос домашнего задания
-Что такое наречие?
-С помощью каких суффиксов образуется наречие?
-Чем является наречие в предложении?
-Изменяется ли наречие?
А теперь ,ребята посмотрите на рисунки и прочитайте тему нашего урока по первой букве
Синтаксис
(от греч. Syntaxis – «порядок», «построение», «составление») – раздел науки о языке, в котором изучаются основные синтаксические единицы
(словосочетание, предложение) и их функции.
Основные единицы синтаксиса:
Словосочетание Предложение Текст
Главная единица синтаксиса
Предложение – синтаксическая единица, служащая средством общения,
единица коммуникативная.
Например:
Тяжелые тучи, напитанные холодной влагой, висят над землей. (К. Паустовский)
Синтаксис всегда изучается вместе с пунктуацией.
Пунктуация--(от лат. punktum – точка) – система правил
постановки знаков препинания (препинание – остановка, перерыв)
– это знаки, которые ставятся между словами и группами слов в письменной речи.
Казнить нельзя помиловать ?
«Знаки препинания –ноты при чтении» А.П. Чехов
Знаки препинания служат важным средством оформления письменной речи, так как при их помощи происходит ее членение.
Текст -группа предложений, определенным образом связанных,
тематически и логически объединенных.
Синтаксическая единица, рассматриваемая как один из компонентов предложения
словосочетание: весело смеяться,песчаный берег, наедине с другом.
Словосочетание:сочетание двух и более слов, связанных подчинительной связью и представляющих собой смысловое единство.
▪ Признаки словосочетания:
☀ состав словосочетания –
два (и более) самостоятельных слова;
☀ смысловое единство слов;
☀ подчинительная грамматическая связь
между компонентами словосочетания.
▪ Структура словосочетания:главное слово, подчиненное (зависимое)
горная река главный компонент – река, подчиненный – горная
Не является словосочетанием
▪ сочетание подлежащего и сказуемого
☀светит солнце,
▪ сочетание однородных членов
☀ цветы и травы,
▪ сочетание предлога и слова
☀у колодца
Словосочетание является элементарной единицей синтаксиса, служащей «строительным материалом» для предложения.
Закрепление изученного материала
*Чтение текста «Арктика», стр.124
*Ответьте на вопросы, стр. 124
-Где находится Арктика?
-Какие животные и растения встречаются в Арктике?
-Кто исследовал Арктику?
-Что такое полярная пустыня?
-От чего зависит климат всей планеты?
-Какие народы живут в Арктике?
-Разделите текст на составляющие части.
Работа в группах.
*№ 3, стр.124
*№ 6, стр.125
5.Физминутка.
Задание: составьте словосочетания из данных слов.
1) глубокий, озеро;
2) остров,неизвестный;
3) громко,особенно;
4) письмо,написать;
5) дружно,жить;
6) смеяться, весело;
7) меня,разбудил;
8) книгу,прочитал;
9) медведь,белый;
10) поднимается,редко;
11) цыпленок,пушистый;
12) степь,пылающая
Повторение изученного материала.
-Что такое синтаксис?
-что является основной единицей синтаксиса?
-что такое словосочетание?
-на какие типы делятся словосочетание?
Домашние задания:
Упражнение 4,стр 125. Выучить правило.
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 666
авторы: Айконил
27 наурыз, 12:03 жарияланды
Категориясы: Сабақтар қоры
Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы
"Бейнеу ауданы Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі"
ММ-нің бастауыш сынып мұғалімі
Дуйсалиева Айконил.Қазақ тілі пәнінен ашық сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Сөйлем мүшелері
Сабақтың мақсаты: 1) Оқушылардың сөйлем мүшелері туралы түсініктерін
пысықтау
2) Жаттығулар барысында сөйлемді сөйлем мүшелеріне
талдауда түсініктерін дамыту
3) Ұқыпты, сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру
Сабақтың түрі: ертегі, аралас сабақ
Сабақтың әдіс – тәсілі: сұрақ – жауап, тест
Техникалық құрал: видеопроектор
Пәнаралық байланыс: дүниетану, ана тілі
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, тірек сызба, тест
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 5958
авторы: Жамила
26 наурыз, 12:03 жарияланды
Категориясы: Сабақтар қоры
Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы
"Бейнеу ауданы Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі"
ММ-нің бастауыш сынып мұғалімі Адилханова Жамила.
Дүниетану пәнінен ашық сабақ жоспары

Сабақ тақырыбы:Бунақденелілердің көктемгі тіршілігі
Сабақтың мақсаты:Оқушыларды көктемгі табиғаттағы өзгерістерді бақылауға үйрету.Пайдалы жәндіктерді тани білуге,оларды қорғай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылығы:Оқушылардың сөздік қорын кеңейту,ойлауын,көз алдына елестету қабілетін дамыту.
Тәрбиелілігі:Оқушыларды әсемдікке,сезімталдыққа ,адамгершілікке баулу.
Сабақтың көрнекілігі:Әр түрлі суреттер,парақшалар,ойындар,кестелер.
Пәнаралық байланыс:Ана тілі,математика.
  • 0
 пікірлер: 0
 қаралды: 2565

Сайтқа кіру

Сауалнама

"НҰРЛЫ БІЛІМ" республикалық ұстаздардың сабақтар топтамасының жинағын журнал түрінде шығарған тиімді деп ойлайсыздар ма?

Күнтізбе

«    Наурыз 2017    »
ДсСсСрБсЖмСнЖс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

Кім сайтта

Пікірлер

Copyright © Білімділер порталы & 2015

Жарнама