Жарнама

авторы: turgunbaeva (8 қаңтар, 13:01 жарияланды)
Сабақтың атауы Қайталау.
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,
Жалпы мақсаттар -Есеп, теңдеу, өрнектер шығару барысында сандар құрамы біліміне негізделген есептеу дағдыларын машықтандыру
-Логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау қабілеттерін, зейінін дамыту
-Пәнге деген қызығушылығын арттыру
Оқыту нәтижесі А. Өтілген тақырыптар бойынша
түсінік қалыптасады.
Б. Өтілген тақырыптар бойынша
берілген есептерді өз бетінше орындай алады.
С. Есептерді шығару арқылы оқушылардың ой –
өрісі кеңейеді.
Сабақтың түрі: қайталау
Сабаққа керекті көрнекіліктер: суреттер
Топқа бөлу Оқушыларды екі топқа бөлу.
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы «Қуаныш»
Мақсаты: қатысушыларды бір- біріне қуаныш сыйлауға үйрету.
Мұғалім әуен ырғағымен қатысушыларды көргеніне қуанышты екенін айтады. Содан соң, оң қолын жүрегінің тұсына қойып, қуаныш сыйлайды. Дәл осылай сол қолымен, одан кейін екі қолын кеудсіне қойып тілегін жалғастырады.
Осындай қимыл барысында қатысушылар ішкі тебіреністерді байқайды. Барлығы осы қимылды қайталайды. Олар бір- бірімен мейірімді қарым – қатынаста болып, айналасын қуанышқа бөлейді. Бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау Өткен тақырыптар бойынша сұрақ-жауап өткізу.
Қызығушылық
ты ояту Ой қозғау. Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қою.
Мағынаны тану
Оқулықтағы есептерді шығару.
Қосымша тапсырмалар.
Қосылғыш 240 55 780
Қосылғыш 760 345 420
Қосындының мәні 1 000 400 1 200

Азайғыш 1000 400 1 200
Азайтқыш 240 55 780
Айырманың мәні 760 345 420

Көбейткіш 50 6 25
Көбейткіш 4 13 40
Көбейтіндінің мәні 200 78 1 000

Бөлінгіш 200 78 1 000
Бөлгіш 50 13 25
Бөліндінің мәні 4 6 40

Х: (52+48) =2
Х: 100=2
х=100•2
х=200
200: (52+48)=2
2=2 (350+х) •2=1 000
350+х= 1000:2
350+х= 500
х=500-350
х=150
(350+150) • 2=1000
1000=1000 (у+50)•2=400-100
(у+50)•2=300
У+50=300:2
У+50=150
у=150-50
у=100
(100+50)•2=400-100
300=300 (200+у) •3+500=1 400
(200+у)•3=1400-500
(200+у)•3=900
200+у=900:3
200+у=300
у=300-200
у=100
(200+100)•3+500=1400
1400=1400

3-есеп
Іс - қимыл V-өнімділік жылдамдығы t - уақыт А - жұмыс
а) Санжар сорпа ішіп жатыр 10 қасық/мин 5мин 50қасық
ә) Мәлік кітап оқып жатыр 1 бет/мин 20мин 20бет
б) Жанар есеп шығарып жатыр 6 есеп/мин 5мин 30есеп
в) Гаухар тұшпара түйіп отыр 5 тұшпара/мин 25мин 125 тұшпара
г) Олжас бұйымдар жасады. 7 бұйым 2 сағат 14 бұйым

7-есеп
3•300=900 5•400=2000 2•600=1200 4•250=1000
3•301=903
3•299=897 5•401=2005
5•399=1995 2•601=1202
2•599=1198 4•251=1004
4•249=996

Сергіту сәті Ал балалар, тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай бұрылып,
Солға қарай бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Бой сергітіп алайық.
Оқушылар сергіп алады
Ой толғаныс 5-есеп
а) Бірінші жұмысшы күніне 15 бөлшек, ал екінші жұмысшы одан 5 бөлшек артық жасайды. Екеуі бір уақытта жұмыс істесе, онда7 жұмыс күнінде қанша бөлшек жасап шығарады?
15+5=20
7•20=140
ә) Екі жұмысшы 7 жұмыс күнінде 245 бөлшек асап шығарады. Егер бірінші жұмысшы бір күнде 15 бөлшек жасайтын болса, екінші жұмысшы қандай өнімділікпен жұмыс істеген?
245:7=35
35-15=20
Екінші жұмысшы 20 өнімділікпен жұмыс істеген.
Үйге тапсырма 6-есеп 151-бет Күнделіктеріне жазады
  • 0
 қаралды: 82
 пікірлер: 0
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.

Сайтқа кіру

Сауалнама

"НҰРЛЫ БІЛІМ" республикалық ұстаздардың сабақтар топтамасының жинағын журнал түрінде шығарған тиімді деп ойлайсыздар ма?

Күнтізбе

«    Наурыз 2017    »
ДсСсСрБсЖмСнЖс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

Кім сайтта

Пікірлер

Copyright © Білімділер порталы & 2015

Жарнама