авторы: bibigul6509 (26 желтоқсан, 13:12 жарияланды)
Алгебра жән анализ бастамалары 10-сынып ҚМЖ
Қазіргі уақытта сабақ тиімділігін арттыруда жаңа технологиялар кеңінен қолданылады.Бұл технологияларды қолданудың маңызы зор , себебі оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыруға ,танымдық белсенділігін арттыруға көмектеседі. Тәжірибе алмасу мақсатында 10-сыныпқа алгебра пәнінен " Функцияны туындының көмегімен зерттеу " тақырыбында өткізілген сабақтың қысқа мерзімді жоспарының үлгісін ұсынып отырмын.

Сабақтың тақырыбы : Функцияны туындының көмегімен зерттеу
Сілтеме : Жоспар, 10-сынып Алгебра және анализ бастамалары оқулық А.Е.Әбілқасымова ,К.Д.Шойынбеков, В.Е.Корчевский,З.А.Жұмағұлова Алматы «Мектеп»2010ж,А.Н.Шыныбеков Алматы «Атамұра»2014ж
Жалпы мақсаттары : А) Білімділік:Функцияны зерттеу,оның қасиеттерін анықтауда білім мен дағдыларын қалыптастыру, функцияны зерттеуде білімдерін кеңейту, функция графигін салуда туындыны қолдану; ә)Дамытушылық:Алған білімдерін есептер шығаруда, зерттеуде қолдана білу,оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, дамыту.
Б)Тәрбиелік:Ттоппен жұмыс жасауға, өз білімдерін тиімді пайдалауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: А) Туындыны пайдаланып функцияны зерттеп, графигін салады.
ә)Туындыны пайдаланып, есептер шығарады;
б)Теориялық білімдерін , практикамен байлаыстырып түсіндіреді, зерттейді
Табыс критерийі А) Туындыны пайдаланып функцияны зерттеп, графигін салу.
ә)Туындыны пайдаланып, есептер шығаруды үйрену
б)Теориялық білімдерін , практикамен байланыстырып берілген функцияны зерттейді.
Түйінді идеялар: Оқушылардың бүгінгі сабаққа білетін білімдері арқылы кіру:
Оқушылармен диалог құру арқылы сыни ойлауға үйрету,берілген білімді ұзақ мерзімге сақтауға ықпал ету;
Оқушыларды топпен бірлесе отырып, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту;
Оқушылардың өзін-өзі бағалай білуі.
Тапсырмалар: Топтық жұмыс,«Ойлан, жұптас,бірік» әдісі,жұптық жұмыс «Диалог» , жеке жұмы, карточкамен жұмыс, тест орындау
Оқыту әдістері Сыни тұрғысынан ойлау стратегиясы,диалогтік оқыту, блум таксономиясы, бағалау, АКТ «Ойлан, жұптас,бірік» әдісі,
Сабақтың түрі : Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Дәстүрлі емес, топтық жұмыс
Көрнекілігі : Компьютер,интерактивті тақта,үлестірмелі қағздар,тест тапсырмалары,бағлау парағы, слайдтар, стикер, маркер,
Сабақ барысы: Ұйымдастыру бөлімі
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабақ
Сергіту сәті
Сабақты бекіту (жуан және жіңішке сұрақтар)
Үйге тапсырма беру
Бағалау
Рефлексия

Уақыты ресурс Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс- әрекеті Қолданылатын әдіс -тәсілдер
2 мин Ұйымдастыру кезеңі Ұйымдастыру кезеңі.
1.Психологиялық дайындық
2.Оқушылар шеңбер құрып бір -біріне сәттілік тілейді.
3.Топқа бөлу. Стикер арқылы
4.Бағалау парағын тарату ,бағалаушы сайлау. Оқушылар екі топ құрайды. Әр топ бағалаушысын сайлайды. Топ басшылары оқушылардың жауаптарын бағалау парағына белгілеп отырады. Топқа бөлу
4 мин Білу
ІІ Үй жұмысын тексеру
«Миға шабул» әдісі
І топ
Функция туындысын тап:
ІІ топқа сәйкестендіру тесті

1.Функцияның А.Нүктеде
өсінің жеткілікті өткенде
белгісі туынды
таңбасы
«-» тен «+»ке
2. Функцияның
б)аралықтың
кемуінің әр нүктесінде
жеткілікті f′(х)›0
белгісі
3.Функция с)Нүктеден өткенде
максимумының туынды таңбасы
жеткілікті белгісі «+» тен «-»ке
ауысса
4..Функция
минимумының Д. аралықтың
жеткілікті белгісі әр нүктесінде
f′( х) ‹0
Оқушылар дәптерлерін ауыстыру арқылы үй тапсырмасын тексереді

Оқушылар өз жауаптарын топта талдап, топтан біреуі жауап береді.
Интербелсенді тақтада тексеріледі.

Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бірін-бірі бағалайды

Бір-бірін бағалау
2 мин Түсіну Диалогтық оқыту сұрақтары-жауап
Үй тапсырмасын қорытындылау Әр топ бір-біріне өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды.
15мин Қолдану
Жаңа сабақ
Топпен жұмыс «Ойлан,жұптас, бірік» әдісі
І топ у= х3-3х2 функциясын зерттеп графигін салу
ІІ топ у= х3+х2-2 функциясын зерттеп графигін салу
Әр топ постермен жұмыс жасайды. Әр топқа жеке-жеке тапсырма беру
Оқушылар диалогқа түседі.Әр топ оқушылары өз постерін қорғайды.Қосыша сұрақтарға жауап береді. Оқушы көшбасшы. АКТ

2мин Сергіту сәті Мойныңызды бұрмай сағат тілі бағытымен сынып қабырғасын шолып шығыңыз қабырғадағы стендте бейнеленген үшбұрышты көзіңізбен қарай отырып,сағат тіліне қарсы сынып тақтасын соған тең үшбұрышқа бейнелеңіз.Басыңызды солға бұрып, көкжиек сызығына көз салыңыз, сосын өз мұрныңыздың ұшына қараңыз. Көзіңізді жұмып,5-ке дейін санап,көзіңізді ашыңыз. Көзге арналған жаттығуды өткізеді. Көзге арналған жаттығуды жасайды.
10 мин Талдау Топпен жұмыс «Бірге ойланайық» әдісі
Оқулықтан жұмыс
І топ №285 б)
ІІ топ №285 в) Әр оқушы өз деңгейінше есептерін шығарып топта талдайды.Топтан бір оқушы шығып тақтаға жазады Жеке жұмыс. Сыни тұрғыдан ойлау. Бір –бірін бағалау.
3мин Жинақтау, Тест тапсырмасы беріледі.
Үлестірмелі парақша таратылады. Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды әркім өз деңгейіне қарай есепті шығарады. Жауабы интербелсенді тақта арқылы тексеріледі.
Диалогтік, жеке жұмыс
Сумативті бағалау критерии арқылы бағалайды
2 мин
Сабақты бекіту
1.Функцияны зерттеу алгоритмі неше кезеңнен тұрады?
2.Функцияны зерттеу алгоритмі?. Оқушылар өз жауаптарын айтады. Бір-бірін бағалайды.
1 мин слайд Үйге тапсырма беру. №545 Күнделіктеріне жазып алады.
2 мин Бағалау
Бағалаушылар оқушыларды бағалау парағы арқылы бағалайды. Өз- өзін бағалау, бір бірін бағалау. Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды. Формативті және суммативті бағалау
2 мин стикер Рефлекция
Сабақтан алған әсерін оқушылар стикерге жазып, рефлекция ағашына іледі?
Кері байланыс
Бағалау парағы
Аты - жөні Үй тапсырма-сы Тест жұмысы Сұраққа жауап беру Постер қорғау Есеп шығару
Тест жұмысы қорытынды
  • 0
 қаралды: 566
 пікірлер: 0
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.

Сайтқа кіру

Сауалнама

"НҰРЛЫ БІЛІМ" республикалық ұстаздардың сабақтар топтамасының жинағын журнал түрінде шығарған тиімді деп ойлайсыздар ма?

Күнтізбе

«    Сәуір 2017    »
ДсСсСрБсЖмСнЖс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Кім сайтта

Пікірлер

Copyright © Білімділер порталы & 2015

Жарнама