авторы: gulshat_75 (16 қыркүйек, 21:09 жарияланды)
№ Сабақтың тақырыбы Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Негізгі дереккөздер немесе ресурстар күні
5-6 сыныптағы математика курсын қайталау (6 сағат)
1 Жай бөлшектерге есептер шығару
Мақсаты: Оқушылардың өткен материалдарды қайталай отырып,өз беттерінше есептер шығару.Жай бөлшектерге амалдар қолдану. «ЖИГСО»,
«БББ» кестесі
«Еркін жауап» стратегиясы
топтық, жұптық, дараланған жұмыс түрлері СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Оқытудың және оқудың жаңа тәсілдерін оқушылар пайдалана алады. Есеп шығаруда өз беттерінше жұмыстануға қалыптасады «Бағдаршам»;
Бағалау критерийлері бойынша топ басшыларының және топ мүшелерінің бағалауы;
кері байланыс;
жиынтық баға Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.( 7 модульдің идеясын ұтымды пайдалана отырып) Интернет материалда
ры және кеспе қағаздар
2 Ондық бөлшектерге есептер шығару
Мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыра отырып 5- сынып материалдарын қайталау Венн диаграммасы
Жабық және ашық сұрақ-жауап, «Радиоға қоңырау шалу » ойыны СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге есептер шығара алады. Ойын еркін жеткізеді. Бір-бірін үйрете алады Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3 Теңдеулер мен теңсіздіктерге есептер шығару.
Мақсаты : Теңсіздіктерді және теңдеулер жүйесін шешеді . Ауызша тез есептеуге дағдыланады. Де Бононың қалпақтары; Уақыт шеңбері; Ойлан-жұптас-бөліс ; БББ кестесі СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Теңсіздіктерді және теңдеулер жүйесін шеше алады. . Өз беттерінше мысалдар құрып, талдай алады. Ауызша тез есептейді Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Есептер шығару
Мақсаты : Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту Ой қозғау. Кластер құрғызу Ситуациялық сұрақтар беру, «Түртіп алу»
«Автор орындығы» СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алады. Жеке, жұппен, топпен жұмыс істеу арқылы бірін-бірі үйретеді Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы Интернет материалда
ры және кеспе қағаздар
5 Мәселе есептер
Мақсаты : Мәтінмен берілген есептерді теңдеу құру арқылы шығарады. Логикалық ойлауға дағдыландыру Шаттық шеңбері ; Даналық ағашы
Қар үйіндісі;
3 қадамдық сұхбат; БББ кестесі СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Оқытудың және оқудың жаңа тәсілдерін оқушылар пайдалана алады. Есеп шығаруда өз беттерінше жұмыстануға қалыптасады Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы Оқулық, суреттер, интернет материал
дары
6 Бақылау жұмысы №0 Мақсаты : Оқушылардың өткен 5-6 сынып бойынша алған білімдерін жүйелеу. Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру. Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
СТО, АКТ, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Алған біліміне есеп береді. Критерийлер бойынша бағалау Жас ерекшеліктеріне сай етіп алу Дидактика
лық материал
І тарау. Натурал көрсеткішті жəне бүтін көрсеткішті дəреже (15 сағат)

1 Натурал көрсеткішті жəне бүтін көрсеткішті дəреже
Мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту «ЖИГСО»,
«БББ» кестесі
-5минуттық эссе
«Еркін жауап» стратегиясы
-топтық, жұптық, дараланған жұмыс түрлері. СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже ұғымдарын үйренеді. Есеп шығару арқылы білімдерін кеңейтеді. Топпен және өз бетінше жұмыстануға дағдыланады. Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.( 7 модульдің идеясын ұтымды пайдалана отырып) Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2 Натурал көрсеткішті жəне көрсеткіші нөлге тең дəреже
Мақсаты:Оқушыларға натурал көрсеткішті дәреже және нөлге тең дәреже тақырыбын меңгерту. Есеп шығару қабілеттерін арттыру. -«ЖИГСО», диалог,
-Венн диаграммасы
-Жабық және ашық сұрақ-жауап,
-«Алтын қақпа» ойыны СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Натурал көрсеткішті дәреже және нөлге тең дәрежені есептеуді үйренеді. Есеп шығару қабілеттері артады. Өз бетімен жұмыстануға машықтанады. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар
3 Натурал көрсеткішті дəреженің қасиеттері
Мақсаты:
Оқушыларға натурал көрсеткішті дәреже ұғымын меңгерту және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Семантикалық кестені толтыру;
-Мозайка жинау
-«Карусель» стратегиясы;
-Топтық, жұптық,
жекелей

СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Натурал көрсеткішті дәреже ұғымын меңгереді. Есеп шығару қабілеттері артады. Топпен және жеке жұмыс істеуге дағдыланады. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, тест материалдары, электрон
дық оқулық
4 Натурал көрсеткішті дəреженің қасиеттері
Мақсаты: Дәреженің негізгі қасиеттерін меңгерту. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Аквариум» стратегиясы,
-«Балық аулау» стратегиясы;
-«Болжам» стратегиясы;
-Топтық, жұптық,
жекелей жұмыстар СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

.Дәреженің негізгі қасиеттерін пайдалана отырып,есеп шығару шеберліктері артады. Сыни түрде ойлайды.ұжымда жұмыс жасауға дағдыланады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5 Бүтін көрсеткішті дəреже
Мақсаты: Бүтін көрсеткішті дәрежені меңгеру. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу арқылы жаңа сабақты меңгерту Білім тексеру
«Кубизм» әдісі.
2.Сөздік диктанты
3. Топтық жұмыс «Ең мықты математик» ойыны
Топтық жұмыс
Ойын ережесін құру
Тест жұмысы
«Бәрін білдім» ойыны СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Бүтін көрсеткішті дәрежені меңгереді. Формулаларын пайдалана алады. Есеп шығаруда қолдана біледі. Жаңа әдістерді қолдана алады. Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 Санның стандарт түрі
Мақсаты:
Сандарды стандарт түрге келтіруде
оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып үйрету, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту «Миға шабуыл»
(Суреттерді қолдану) «Ой қозғау», «Сәйкесін тап»
Жұптық жұмыс
«Б-Б-Б» кестесі
«Сен маған- мен саған»
«Синквейн» әдісі
СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық


Сандарды стандарт түрге келтіруді меңгереді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. Есеп шығару қабілеттері артады. Сабақта жаңа әдістерді қолдана біледі. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7
Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттері.
Мақсаты:
Сандарды стандарт түрге келтіруде
оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып үйрету, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Сандарды стандарт түрге келтіруді меңгереді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. Есеп шығару қабілеттері артады. Сабақта жаңа әдістерді қолдана біледі Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, кеспе қағаздар
8 Құрамында дəрежелері бар өрнектерді түрлендіру
Мақсаты:
Оқушыларға құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіруді меңгеруге бағыт беру
оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту «Миға шабуыл»
«Ой қозғау»
«Борт журналы
«Айналмалы сұрақтар»
«Пилот-штурман» ойыны
«Т» кестесі
.Венн диаграммасы»
СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіруді меңгереді.
Есеп шығаруда теорияны пайдалана алады.
Жұппен және топта жұмыс жасауға бейімделеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
9
y = ax2 түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигі
Мақсаты:
Оқушыларға y = ax2 функциясының графигін салуға және оның қасиеттерін меңгерту өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

y = ax2 функциясының графигін сала біледі, қасиеттерін есеп шығару барысында қолдана алады.
Топта жұмыс жасауға,ұйымшыдық қабілеттері қалыптасады.






Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау..
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
10 y = ax2 түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигі
Мақсаты:
есеп шығаруда
қушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Ой қозғау. Кластер құрғызу Ситуациялық сұрақтар беру, «Түртіп алу» әдісі
«ДЖИКСО» әдісі
«Автор орындығы»
СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Оқытудың және оқудың жаңа тәсілдерін оқушылар пайдалана алады. Есеп шығаруда өз беттерінше жұмыстануға қалыптасады Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
11
y = ax3 түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигі
Мақсаты: оқушыларға кубтық параболаны меңгерту. Есеп шығаруда y = ax3 функциясымен y = ax2 түріндегі функцияның айырмашылығын үйрету.өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Оқушылар y = ax3 түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигін меңгереді
y = ax3 функциясымен y = ax2 түріндегі функцияның графиктерінің айырмашылықтарын анықтайды. Есеп шығаруда ажырата біледі. Джиксо әдісі бойынша сабақты меңгереді Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
12 y = функциясы жəне оның графигі
Мақсаты:
y = функциясын оқушыларға үйрету, есеп шығаруда графиктерді сала білуге дағдыландыру. Өз бетімен және топта жұмыс жасай білуге қалыптастыру Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Жүректен жүрекке,топтастыру,
кубизм,
Венн диаграмасы СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

y = функциясын меңгереді, графигін сала алады. Есеп шығаруда қолданады
Топта және жеке өз бетімен есеп шығаруға дағдыланады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
13 y = функциясы жəне оның графигі
Мақсаты: функциясын меңгеру есеп шығаруда графиктерді сала білуге дағдыландыру. Өз бетімен және топта жұмыс жасай білуге қалыптастыру Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
ББҮкестесі,топ-тастыру, түртіп алу жүйесі СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

y = функциясын меңгереді.берілген тапсырмаларды орындауда функция графигін қолдана біледі және берілген тапсырма бойынша графиктерін сала алады. Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
14 Бақылау жұмысы №1 «Натурал көрсеткішті жəне бүтін көрсеткішті дəреже»
Мақсаты: Оқушылардың өткен тарау бойынша алған білімдерін жүйелеу. Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру. Өткен тарау бойынша өз білімдеріне рефлексия жасату Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
СТО, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Оқушылар білімін тексеру
Оқушылар өз білімдерін сынайды және рефлексия жасайды Критерийлер бойынша бағалау Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.. Дидактика
лық материал
15 Қатемен жұмыс
Мақсаты:
Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Жабық және ашық сұрақ-жауап
СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Оқушылар білімін тексеру талдау жасай білу, қатемен жұмыс жасау арқылы келешекке мақсат қоя біледі Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
ІІ тарау. Бірмүше жəне көпмүше - 16 сағат
1



Бірмүше жəне көпмүше
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыра отырып бірмүше және көпмүшені меңгерту Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді ББҮкестесі,
Кубизм, семантикалық карта
СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Бірмүше және көпмүше ұғымымен танысады. Білімдерін кеңейтеді. Сабақ барысында әртүрлі әдістерді қолдану арқылы тақырыпты меңгереді. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2 Бірмүше жəне стандарт түрі. Бірмүшенің дəрежесі.
Мақсаты: Оқушыларға бірмүше және оны стандарт түрге келтіруді меңгерту. Бірмүшенің дәрежесін есептеуге дағдыландыру. Теорияны практикада пайдалана білуге баулу. Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
5минуттық эссе
«Еркін жауап» стратегиясы СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Бірмүше туралы біледі және оны стандарт түрге келтіре алады.Бірмүшенің дәрежесін есептей алады. Теорияны практикада қолдана біледі.
Топта және ұжымда жұмыс жасау дағдылары қалыптасады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3 Бірмүше жəне стандарт түрі. Бірмүшенің дəрежесі.
Мақсаты: бірмүше және оның стандарт түріне есептер шығарту. оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып білімдерін кеңейту.
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
ББҮкестесі,
Кубизм, семантикалық карта
СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Бірмүше туралы біледі және оны стандарт түрге келтіре алады.Бірмүшенің дәрежесін есептей алады. Өз ойын еркін жеткізеді. Сыни ойлай алады Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Есептер шығару
Мақсаты: бірмүшені дәрежеге шығару және олардың қасиететрін дұрыс қолдана білуі.
Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Шаттық шеңбері ;
Қар үйіндісі;
3 қадамдық сұхбат; БББ кестесі СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Оқушылар бірмүшені дәрежеге шығарып, оның қасиеттері жəне формуласын есеп шығаруда қолданады
Есеп шығаруда ажырата біледі. 3 қадамдық сұхбат арқылы бірін-бірі үйретеді Стикерлер арқылы формативті, топ басшысының бағалауы, «Даналық ағашы» арқылы постерлерін бағалады, мұғалім бағалауы Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5 Бірмүшені көпмүшеге көбейту
Мақсаты: Бірмүшелерге амалдар қолдану тақырыбы бойынша білімдерін тереңдету Кемпірқосақ топтары; Стоп кадр; Еркін талқылау СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
Көшбасшылық Оқушылар бірмүшені көпмүшеге көбейтіп, оның қасиеттері жəне графигін есеп шығаруда қолданады
Есеп шығаруда ажырата біледі «Стоп кадр» мен «Еркін талқылау»стратегиясы арқылы білімдерін тереңдетеді Ашық журнал,жетістік баспалдағы, кері әсер парағы,бағалау Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 Бірмүше жəне стандарт түрі. Бірмүшенің дəрежесі.
Мақсаты: : бірмүше және оның стандарт түріне есептер шығарту. оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып білімдерін кеңейту.
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
«Еркін жауап» стратегиясы СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Бірмүше туралы біледі және оны стандарт түрге келтіре алады.Бірмүшенің дәрежесін есептей алады. Теорияны практикада қолдана біледі.
Топта және ұжымда жұмыс жасау дағдылары қалыптасады Критерийлер бойынша топтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7 Есептер шығару
Мақсаты : Оқушыларға бірмүшені және оның қасиеттерін пайдаланып есеп шығаруға және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Ойлан –жұптас-бөліс стратегиясы
Ыстық орындық стратегиясы СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алады. Жеке, жұппен, топпен жұмыс істеу арқылы бірін-бірі үйретеді Стикерлер арқылы формативті, топ басшысының бағалауы, «Даналық ағашы» арқылы постерлерін бағалады, мұғалім бағалауы Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларға жеңілден қиынға ауысу тәсілі арқылы сабаққа тарту Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
8 Бақылау жұмысы №2
Мақсаты: Оқушылардың өткен тарау бойынша алған білімдерін жүйелеу. Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру. Өткен тарау бойынша өз білімдеріне рефлексия жасату Жеке жұмыс СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Оқушылар білімін тексеру
Оқушылар өз білімдерін сынайды және рефлексия жасайды Оқушылардың рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларға жеңілден қиынға ауысу тәсілі арқылы сабаққа тарту Дидактикалық материал
9 Көпмүше және стандарт түрі. Көпмүшенің дəрежесі.
Мақсаты: Оқушыларға көпмүше және оның стандарт түрін меңгерту. Білім алу дағдысын және танымдық шығармашылық белсенділіктерін қалыптастыру. Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Көпмүше және ның стандарт түрін меңгереді. Топпен жұмыстануға дағдыланады. Есеп шығару арқылы шешімдерн топта талдап тексереді,шығармашылық белсенділіктері артады. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
10 Көпмүшелерді қосу, азайту
Мақсаты: Көпмүшелерді қосу және азайтуды меңгерту. Оқушылардың жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру,топта жұмыс істеуге дағдыландыру. Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Де Бононың қалпақтары СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Көпмүшелерді қосу және азайтуды меңгереді. Есеп шығару қабілеттері артады. Топта жұмыстануға және өз ойларын айта білуге дағдыланады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
11 Есептер шығару
Мақсаты: Көпмүшелерге қосу және азайту амалдарын қолдануды машықтандыру.
Топтық жұмыстар ; Мозайка ; Тыңдайтын үшбұрыштар; Ақпараттағы ақаулық СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
Көшбасшылық Көпмүшелерді қосу және азайтуды меңгереді. Есеп шығару қабілеттері артады. Топта жұмыстануға және өз ойларын айта білуге дағдыланады. Басбармақ , жиынтық бағалар, рефлекция Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар, электронды оқулық
12 Көпмүшелерді көбейту және бөлу
Мақсаты: Көпмүшелерді көбейту және бөлуді меңгерту.Есеп шығаруда теорияны пайдалана білуге дағдыландыру Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
БББ кестесі СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Көпмүшені көбейту және бөлу тақырыбын меңгереді. Теорияны есеп шығару барысында қолдана алады. Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
13 Көпмүшелерді көбейту және бөлу
Мақсаты: Көпмүшелерді көбейту және бөлуді меңгерту.Есеп шығаруда теорияны пайдалана білуге дағдыландыру
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
6 қалпақ стратегиясы СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Көпмүшені көбейту және бөлу тақырыбын меңгереді. Теорияны есеп шығару барысында қолдана алады. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
14 Бақылау жұмысы №3
Мақсаты: Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру. Өткен тарау бойынша өз білімдеріне рефлексия жасату Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану; СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық

Оқушылар білімін тексеру
Оқушылар өз білімдерін сынайды және рефлексия жасайды Критерийлер бойынша топтық баға. Жеке жұмыстар Дидактикалық материал
дар
15-16 Қатемен жұмыс
Мақсаты:
Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту Семантикалық кестені толтыру;
-Мозайка жинау
-«Карусель» стратегиясы;
СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
Көшбасшылық Оқушылар білімін тексеру талдау жасай білу, қатемен жұмыс жасау арқылы келешекке мақсат қоя біледі Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
ΙΙΙ тарау. Қысқаша көбейту формуласы (25 сағат)
1 Екі өрнектің айырымының формулалары
Мақсаты: Қысқаша көбейту формулаларын, атап айтқанда екі өрнектің квадраттарының айырмасы формулдасын білу, мәнін түсіну, дәлелдей білуі «Миға шабуыл»
«Ой қозғау»
«Борт журналы
«Айналмалы сұрақтар»
«Т» кестесі
.Венн диаграммасы»
СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Оқытудың және оқудың жаңа тәсілдерін оқушылар пайдалана алады. Есеп шығаруда өз беттерінше жұмыстануға қалыптасады Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. Жекелей, топтық, жас ерекшеліктеріне сай есептер мен сұрақтар Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар, электронды оқулық
2 Екі өрнектің айырымының формулалары
Мақсаты: Екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын практикада дұрыс қолдана білуі, есептеу жылдамдықтарын арттыруға дағдыландыру Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Жүректен жүрекке,топтастыру,
кубизм СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Екі өрнектің айырымының формуласын есеп шығару да қолдана алады. Білімдерін кеңейтеді. Сабақ барысында әртүрлі әдістерді қолдану арқылы тақырыпты меңгереді Табыс критерилері арқылы бағалау Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3 Екі өрнектің айырымының формулалары
Мақсаты: Екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын практикада дұрыс қолдана білуі, есептеу жылдамдықтарын арттыруға дағдыландыру ББҮкестесі,
Кубизм, семантикалық карта
СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Теорияны есеп шығару барысында қолдана алады. Сұрақтарды тақырыпты ашу үшін кең түрде қоя алады. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Есептер шығару
Мақсаты : Есептер шығару барысында қысқаша көбейтудің формулаларын қолдана білу бейімділіктерін арттыру
Топқа бөлу ; Кезбе тілші ; Жадыны дамыту мақсатында ойындар «Сериалды кім аяқтайды?» СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Бірін-бірі әділ бағалай алады, бірін-бірі түзете отырып білімдерін терңдете алады Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау Жас ерекшеліктеріне сай тапсырмалар беру Оқулық, кеспе қағаздары
5 Екі өрнектің айырымының формулалары
Мақсаты: Екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын практикада дұрыс қолдана білуі, есептеу жылдамдықтарын арттыруға дағдыландыру Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Теорияны практикада қолдана біледі.
Топта және ұжымда жұмыс жасау дағдылары қалыптасады Ашық журнал,жетістік баспалдағы,жиынтық баға Топтық ,жұптық, жекелей тапсырмалар беру арқылы. www.45 menut
Оқулық, кеспе қағаздары
6 Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырымының квадратының формуласы
Мақсаты : Қысқаша көбейту формулаларын, атап айтқанда екі өрнектің қосындысының квадраты мен айырмасының квадратын білу, мәнін түсіну Жүректен жүрекке,топтастыру,
кубизм,
Венн диаграмасы СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Бірін-бірі оқыту арқылы жаңа тақырыпты меңгере алады, теорияны практикада қолдана алады. Стикерлер арқылы формативті, топ басшысының бағалауы, «Даналық ағашы» арқылы постерлерін бағалады, мұғалім бағалауы Топтық ,жұптық, жекелей тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, кеспе қағаздары
7 Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырымының квадратының формуласы
Мақсаты : екі өрнектің қосындысының квадраты формуласының ондық бөлшек, жай бөлшек, аралас сан, бүтін оң сандар, теріс оң сандар түрінде берілуін білу
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
5минуттық эссе
«Еркін жауап» стратегиясы СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Алған біліміне есеп бере алады. Қайталау арқылы білімдері пысықталады,дамиды. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық , интернет материалдары
8 Есептер шығару
Мақсаты : Есептер шығару барысында қысқаша көбейтудің формулаларын қолдана білу бейімділіктерін арттыру
Жебе; Блиц –кездесу; Айналмалы бекет стратегияларын қолдану; Т кестесі СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық «Жебе» ойыны арқылы алдарына мақсат қояды және сол мақсаттарына жетеді, бірін-бірі сыйлай алады. Жиынтық баға арқылы Әр түрлі ойын тәсілдерін қолдану арқылы Оқулық, тест материалдары, электрон
дық оқулық
9 Есептер шығару
Мақсаты : Есептер шығару барысында қысқаша көбейтудің формулаларын қолдана білу бейімділіктерін арттыру
Мозайка ; ТВ шоу; БББ кестесі СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Топпен жұмыстануға дағдыланады. Есеп шығару арқылы шешімдерн топта талдап тексереді ,шығармашылық белсенділіктері артады Басбармақ , жиынтық бағалар, рефлекция Жас ерекшеліктеріне сай тапсырмалар беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
10 Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырымының квадратының формуласы
Мақсаты : екі өрнектің қосындысының квадраты формуласын есептер шығаруда дұрыс қолдана білуге машықтандыру
Уақыт шеңбері; Айналмалы бекет; Бірге ойлаймыз; Жалған мәлімет СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Теорияны практикада қолдана алады. Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру Жекелей, топтық, жас ерекшеліктеріне сай есептер мен сұрақтар беру арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
11 Бақылау жұмысы №4
Мақсаты: : Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру. Өткен тарау бойынша өз білімдеріне рефлексия жасату Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану СТО, АКТ, Диалог, бағалау, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық Оқушылар білімін тексеру
Оқушылар өз білімдерін сынайды және рефлексия жасайды Формативті бағалау Жас ерекшеліктеріне сай есептер Дидактика
лық материалдар
  • 0
 қаралды: 496
 пікірлер: 0
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.

Сайтқа кіру

Сауалнама

"НҰРЛЫ БІЛІМ" республикалық ұстаздардың сабақтар топтамасының жинағын журнал түрінде шығарған тиімді деп ойлайсыздар ма?

Күнтізбе

«    Тамыз 2017    »
ДсСсСрБсЖмСнЖс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Кім сайтта

Пікірлер

Copyright © Білімділер порталы & 2015

Жарнама