авторы: ayazhan2017 (27 сәуір, 09:04 жарияланды)
ІV. Шығармашылық жұмыс
«Менің сыныбым» тақырыбына сызбадағы үлгі бойынша шағын мәтін құрастыру.
І. Топ. «Менің сыныбым»
Р/с Сөйлем мүшелері
1 Бастауыш + баяндауыш
2 Бастауыш + анықтауыш + баяндауыш
3 Пысықтауыш + анықтауыш + баяндауыш
4 Пысықтауыш + анықтауыш + бастауыш + баяндауыш
5 Бастауыш + толықтауыш + баяндауыш

«Менің мектебім» тақырыбына сызбадағы үлгі бойынша шағын мәтін құрастыру.
ІІ. Топ. «Менің мектебім»
Р/с Сөйлем мүшелері
1 Бастауыш + баяндауыш
2 Бастауыш + анықтауыш + баяндауыш
3 Анықтауыш + бастауыш + баяндауыш
4 Бастауыш + толықтауыш + баяндауыш
5 Пысықтауыш + толықтауыш + анықтауыш + баяндауыш

«Менің достарым» тақырыбына сызбадағы үлгі бойынша шағын мәтін құрастыру.
ІІІ. Топ. «Менің достарым»
Р/с Сөйлем мүшелері
1 Бастауыш + баяндауыш
2 Бастауыш + толықтауыш + баяндауыш
3 Анықтауыш + бастауыш + баяндауыш
4 Бастауыш + толықтауыш + пысықтауыш + баяндауыш
5 Бастауыш + пысықтауыш + баяндауыш

V. Сәйкестендіру тесті
І. Топ.
1. Атаулы сөйлем. Жауын жауып тұр.
2. Сұраулы сөйлем — Анау Ақбоз сенікі ме?
3. Хабарлы сөйлем . Түн. Күз. Жайлау.
4.Жақты сөйлем. Жұмысшыларға келуге болмайды
5.Жақсыз сөйлем. Партизандар ұйықтап кетті.


ІІ. Топ.
1. Атаулы сөйлем. Менің сабаққа барғым келмеді. 2. Бұйрықты сөйлем - Асау ма өзі?
3. Сұраулы сөйлем Жаз. Қос басы.
4.Жақты сөйлем. Тәуелсіздік тірегі – білімді ұрпақ.
5.Жақсыз сөйлем. –Олар бізді күтіп алсын.


ІІІ. Топ.
1. Атаулы сөйлем. Біздің құпия әңгімеміз бар.
2. Сұраулы сөйлем Бұл құстың қандай ерекшелігі бар?
3. Бұйрықты сөйлем Күз. Егін. Дала.
4.Жақты сөйлем. Сен сабаққа кешікпей кел.
5.Жақсыз сөйлем. Сенің сабағың нешеде басталатын еді?


VI. Қорытынды. Семантикалық кесте арқылы қорыту.

Р/с Сөйлем Жай сөйлем түрлері
Жақты Жақсыз Атаулы
1 Мен ауылға бардым.
2 Менің оқығым келеді.
3 Кітап – білім бұлағы.
4 Енді бірге оқымасқа болмайды.
5 Сен ертең мұнда кел.
6 Қыс.
7 Қара бұйра жер.

VІІ. Cызбамен жұмыс (Әр топ өз тобының атына сай сызба бойынша құрмалас сөйлем құрастырады)
1. _________ -.-.-.-.-.-. ------------- анықтауыш _______ .

2. ---------- _________ анықтауыш -.-.-.-.-.-.-. ________.

3.__________ ------- -.-.-.-.-. анықтауыш ________ .

VІІІ. Сергіту сәті. «Оң қол, сол қол, қос қол» ойыны. (Жақты, жақсыз, атаулы сөйлемдерге байланысты).
1.Сен ер жеттің.
2.Біздің ашық сөйлесуіміз керек.
3.Менің айтқым келмеді.
4.Долы боран.
5.Қалың орман.
6.Тоғай.
7.Күн жылынды.
8.Сенің қайтқаның дұрыс.
9.Менің барғым келмейді.
Топтың үлгерімі төмен оқушыларына арнап тапсырмалар беру.
1.Құстар, тоғай, дауысына, толы, іші.
2. Аязды, қыстың, балалар, ойнап, күні жүр, көшеде.
3. Жайында, Жамбыл, келеді, ой, мен,толғағым.
4. Ауылы, Балтабай, ерекше, маған,ауыл, болды, жайлы.
Үйге тапсырма:
1. Көркем әдебиеттен жай сөйлемнің әрқайсысына екі мысал жазып, сөйлем мүшесіне талдау.
2. “Тәуелсіздік- бақытқа бастар жол” тақырыбында шағын эссе жазу.


Бағалау. Топ лидері тобындағы оқушылардың жауап беру деңгейіне орай бағалайды.

Бағалау парағы

№ Оқушының аты- жөні І. Үй тапсырмасы ІІ. «Кім жүйрік?» ІІІ «Талдау- табыс кілті» ІV.Шығармашылық жұмыс
V. Сәйкестендіру тесті
ҮІ. Семантикалық кесте
VІІ. Cызбамен жұмыс
  • 0
 қаралды: 336
 пікірлер: 0
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.

Сайтқа кіру

Сауалнама

"НҰРЛЫ БІЛІМ" республикалық ұстаздардың сабақтар топтамасының жинағын журнал түрінде шығарған тиімді деп ойлайсыздар ма?

Күнтізбе

«    Тамыз 2017    »
ДсСсСрБсЖмСнЖс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Кім сайтта

Пікірлер

Copyright © Білімділер порталы & 2015

Жарнама